Subject: Kinnistusregistri masspäring - Palumetsa OÜ
From: "Karin Tartu | Ellex" <[email-masked]>
To: "RIK info" <[email-masked]>
Date: Tue, 26 Nov 2024 10:36:42 +0200

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere

Soovin tellida kinnistusraamatust xls vormis väljavõtet Palumetsa OÜ-le
kuuluvatest kinnisasjadest, sh kõigist registriosadest ja kõigist
jagudest.

Tellijaks ja maksjaks on Ellex Raidla Advokaadibüroo. Jääme ootama
hinnapakkumist.

Lugupidamisega

Karin Tartu
Senior Associate |  <https://ellex.legal/expert/Karin-Tartu/> Profile
+372 5340 8247

<https://www.google.com/maps/place/Ellex+Raidla+Advokaadib%C3%BCroo+O%C3%9
C/@59.4323456,24.7427953,15z/data=!4m5!3m4!1s0x0:0xa1b3ea80044ec86f!8m2!3d
59.4323456!4d24.7427953> Ahtri 4, Tallinn, Estonia

Estonia • Latvia • Lithuania
Ellex Raidla is part of  <http://ellex.legal/> Ellex - Baltic circle of
legal excellence
No.1 Law Firm in the Baltics by Prospera 2024

Follow us on  <https://www.linkedin.com/company/ellex-legal/> LinkedIn and
<https://www.instagram.com/ellexraidla> Instagram

This email was produced by law firms Ellex Raidla, Ellex Klavins or Ellex
Valiūnas ir partneriai offices, authorised and regulated by each country‘s
legislative acts. The standard terms applicable to our services are
available for the specific office: Ellex Raidla
<https://ellex.legal/files/standardterms2024.pdf> ,
<https://ellex.legal/standard-terms-of-ellex-klavins-legal-services/>
Ellex Klavins,
<https://ellex.legal/wp-content/uploads/2021/05/ellex-valiunas-standard-te
rms_en_2021.pdf> Ellex Valiunas ir partneriai, and the privacy policy is
available  <https://ellex.legal/privacy-policy/> here. This email and its
contents are confidential. If you are not the intended recipient of this
email, please delete it and notify the sender.